Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky ČB

  • 1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky („Všeobecné obchodní podmínky“) upravují vztahy mezi společností Čistobox s.r.o., se sídlem Kladruby 17, 415 01 Kladruby, IČO: 109 60 881, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, spisová značka 47291, jako poskytovatelem služeb („Poskytovatel Služeb“), a zákazníkem („Zákazník“) při poskytování služeb spočívajících zejména v:
  • a) čištění oděvů a bot;
  • b) čištění kůží a kožešin;
  • c) opravy oděvů;
  • d) čištění koberců (to vše dále jako „Služby“).

2. Práva a povinnosti Zákazníka

  • 2.1 Zákazník je povinen řídit se Všeobecnými obchodními podmínkami umístěnými v každé provozovně Poskytovatele Služeb. Objednáním Služby Zákazník stvrzuje, že se s Všeobecnými obchodními podmínkami řádně seznámil
  • 2.2 Zákazník je povinen před poskytnutím Služeb odstranit veškeré věci umístěné v oděvech (v kapsách, v podšívce, apod.). V případě, že tak Zákazník neučiní, má se za to, že spolu s oděvy nebyly žádné takové věci převzaty a Poskytovatel Služeb nenese jakoukoliv odpovědnost za jejich ztrátu, poškození či zničení.
  • 2.3 Zákazník je povinen předložit oděvy opatřené štítky s informacemi týkajícími se způsobu čištění. Čištění bude poskytnuto v souladu s těmito informacemi.
  • 2.4 V případě, že takové informace nebudou na oděvech uvedené, Zákazník je pokaždé informován o možném riziku spojeným s provedením Služeb prostřednictvím dokumentu s názvem Podmínky poskytnutí služby, který Zákazník podepíše. Služby budou provedeny způsobem dohodnutým se Zákazníkem, který bude zaznamenán na příjmovém lístku.
  • 2.5 Platba za poskytnutí Služeb se provádí předem. Ceník Služeb je umístěn v každé provozovně Poskytovatele Služeb.
  • 2.6 Při předání oděvů k vyčištění Zákazník obdrží zakázkový (výdejní) lístek, na základě kterého mu budou oděvy po vyčištění vydány.
  • 2.7 Pokud jsou oděvy silně znečištěny, doba čištění se automaticky prodlužuje na dobu potřebnou k jejich vyčištění.
  • 2.8 Zákazník je povinen si oděv vyzvednout v co nejkratším termínu po provedení Služby.
  • 2.9 Nevyzvedne-li si Zákazník oděv do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy měl být oděv vyčištěn, je povinen zaplatit Poskytovateli Služeb za uskladnění oděvů cenu ve výši 10,-Kč /1 kus/den.
  • 2.10 Zakázku si Zákazník musí převzít nejpozději do 6 měsíců ode dne zadání zakázky, jestliže tak neučiní, je Poskytovatel Služeb oprávněn tento oděv prodat na účet Zákazníka anebo darovat některé z charitativních společností. Z případného výtěžku z prodeje je Poskytovatel Služeb oprávněn odečíst cenu uskladnění a účelně vynaložené náklady spojené s prodejem.
  • 2.11 V případě ztráty výdejního lístku je Zákazník povinen předložit občanský průkaz a vyplnit tzv. „prohlášení při ztrátě výdejního lístku“, na jehož základě mu bude oděv vyhledán za poplatek 30,-Kč, a to po uplynutí lhůty 14-ti dnů ode dne takového prohlášení.

Práva a povinnosti Poskytovatele Služeb

  • 3.1 Poskytovatel Služeb se zavazuje provést Služby řádně a včas.
  • 3.2 Poskytovatel Služeb je odpovědný za ztrátu a škodu na oděvech v rozsahu a za podmínek stanovených právními předpisy a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
  • 3.3 V případě ztráty, poškození, odcizení či znehodnocení oděvu bude při výplatě náhrady ze strany Poskytovatele služeb zohledněno jeho opotřebení a reálná cena v době výskytu této skutečnosti. Náhrada se poskytuje dle povahy v penězích, je-li to účelné opravou, uvedením do původního stavu, resp. zajištěním věci nové.
  • 3.4 Reklamaci je možné uplatnit v kterékoli provozovně Poskytovatele Služeb u pracovníka pověřeného vyřizovat reklamace. Reklamační řád je umístěn v každé provozovně Poskytovatele Služeb.
  • 3.5 Z technických důvodů jsou 90 minut před uzavřením provozovny Poskytovatele Služeb oděvy přijímané až na následující den.

4. Informace o zpracovávání osobních údajů

  • 4.1 Poskytovatel Služeb při poskytování Služeb zpracovává osobní údaje Zákazníka a ve smyslu Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů („GDPR“), vystupuje vůči Zákazníkovi jako správce osobních údajů.
  • 4.2 Účel zpracování:
  • Poskytovatel Služeb zpracovává a uchovává za podmínek a v mezích stanovených platnou právní úpravou osobní údaje Zákazníka k těmto účelům:
  • - Uzavření a plnění smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí Služby; a
  • - případné reklamační řízení po poskytnutí Služby („Účel zpracování“).
  • Právním základem je nezbytnost zpracování pro splnění smlouvy ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR.
  • 4.3 Doba zpracování:
  • Osobní údaje Zákazníka jsou zpracovávány maximálně po dobu nezbytně nutnou pro naplnění Účelu zpracování specifikovaného v čl. 4.2 Všeobecných obchodních podmínek, tj. vždy minimálně po dobu trvání smlouvy o poskytnutí Služby, a dále pak po dobu, po kterou je správce povinen/oprávněn údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů.
  • 4.4 Poskytnutí osobních údajů Zákazníkem je dobrovolné, založené na smluvním požadavku, nicméně jejich neposkytnutí či následný nesouhlas s jejich zpracováním znamená překážku pro poskytnutí Služby.
  • 4.5 Práva Zákazníka jako subjektu údajů:
  • Zákazník má jako subjekt údajů veškerá práva dle GDPR, a to zejména:
  • - právo na informace o zpracování svých osobních údajů;
  • - právo přístupu ke svým osobnímu údajům;
  • - právo požadovat po Poskytovateli Služeb opravu, výmaz, omezení zpracování svých osobních údajů;
  • - právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů;
  • - právo na získání svých osobních údajů (na jejich přenositelnost); a právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
  • 4.6 Kontaktní údaje správce ve věci ochrany osobních údajů Zákazníka:
  • Kontaktovat Poskytovatele Služeb ohledně ochrany osobních údajů, včetně uplatnění práv Zákazníka, lze písemně prostřednictvím dopisu zaslaného na adresu jeho sídla uvedeného v čl. 1.1 Všeobecných obchodních podmínek, na e-mailové adrese: info@cistobox.cz a dále na tel.: +420 775 522 558 v době od pondělí do pátku od 9:00 do 15:00, s výjimkou dnů pracovního klidu.

5. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  • 5.1 Zákazník má dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  • 5.2 Věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je Česká obchodní inspekce nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
  • 5.3 Bližší informace o České obchodní inspekci jsou dostupné na stránkách: www.coi.cz.

6. Závěrečná ustanovení

  • 6.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinností dne 25. května 2018.
  • 6.2 Tyto Všeobecné obchodní podmínky se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.